torsdag 3 april 2014

Dessa eviga gardiner

Jag vet inte hur många inlägg jag har tjatat om våra nya vardagsrumsgardiner från Cellbes. Först tog beställningen en smärre evighet att få hem, när de väl kom och provades så visade det sig att de var för korta. Så jag packade ner dem och skickade för byte, först efter att ha kollat att de fanns på lager. Passade även på att beställa en klänning på samma gång. Två veckor senare mailade jag och frågade vart min beställning tagit vägen då jag inte fått nåt sms om att det var på g. Bara nån dag senare kom ett sms, och efter ytterligare någon dag hämtade jag ut paketet. Tala om förvåning när bara klänningen var med och gardinerna stod restnoterade!
 Efter att ha letat flera timmar på nätet efter liknande gardiner (utan acceptabla resultat) så kom jag ihåg att jag inte tittat om jag fått något svar från Cellbes, och när jag kollade mailen så fanns där ett svar där de faktiskt skrivit att ny leverans skulle komma till dem den 13/4 och att de skulle skicka mina gardiner då.

Så.. nästa steg i denna TRÅKIGA följetongen är att de SKA komma, om ca två veckor kommer de äntligen hit och kan sättas upp. Verkligen på tiden då ett fönster är helt utan gardiner, och andra fönstret fortfarande dras med julgardinerna (visserligen utan julmotiv men ändå). Vill bjuda in våren hit på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar