söndag 22 maj 2016

Little by little, one travels far


Maj månad:

- Våren är äntligen här! Fy så det dröjde men nu är vi tacksamma för solskenet ^^

- Läser Naturvetenskap i förskolan (7,5hp intensiv kurs, både sjukt roligt
 och sjukt tufft samtidigt, minns visst inte mycket från högstadiet)

- Deltagit i Gårdsby Konst och hantverksrunda med min virkning, fantastiskt trevligt!

- Färgat håret svart/lila, kul med förändring!

- Letar ny bil. Valet står mellan Skoda Superb och Volvo V70, sambon velar som aldrig förr!

- Blivit faster igen!! Min svåger och hans fru har fått en liten dotter till, omständigheter har dock gjort att vi fått ses ännu och det är så synd, vill verkligen träffa det lilla livet och familjen! Saknar min lilla prinsessa Isabelle också <3

- Systersonen Ludvig fyller 1 år! Helt galet att tiden går så fort, kan inte förstå det. Vi har setts alldeles för lite sista tiden men så är ju livet tyvärr när man bor långt ifrån varann. Men fick se
 honom lite i helgen och åh så snabbt han växer! Inte blyg för fem öre heller gullpojken <3

So much to do, so little time. Mycket som sker just nu och studierna tar mycket tid och sambon jobbar massor, känns som om vi inte hinner allt vi vill den korta stund vi är lediga. Men snart är sommaren här och då hoppas vi på mer lugn, även om jag jobbar en del då med. Men halva studietiden har gått nu och jag har "bara" 1,5 år kvar tills jag är färdigutbildad lärare ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar