torsdag 13 juni 2013

Del av gårdagens (förgårdagens?) shopping

Det blev visst bara en del av gårdagens shopping, och knappt det. Jag hittar nämligen inte min kamera och mobilen är inte laddad. Så fick leta lite på nätet för att hitta bilder att visa.

Tanken med måndagens shopping var att hitta svala vardagsskor som INTE var ballerinaskor/sandaler, som ni ser så var det inte särskilt lyckat haha. Inte en enda vardagssko man kan ha strumpor i hittade jag, inget ont om stadens skobutiker för det, mina monsterfötter är svåra att tillfredsställa. Men när jag promenerade in på Deichmann hittade jag oväntat många fina ballerinaskor och sandaler, vilket brukar vara det svåraste att hitta i normala fall. Tack Deichmann!

De vita söta ballerinaskorna var en dunderhit, jag har egentligen redan två par liknande men de drar jag mig lite för att använda för de är rätt hårda (något jag trodde skulle försvinna men verkar inte så), så när dessa kändes så himla sköna kunde jag inte låta bli. Lite besviken kände jag mig ändå nu när jag såg på hemsidan att de även hade i svart, hade jag sett det i butiken hade jag tveklöst köpt dem istället - för mina enda svarta sommarskor är på väg att falla i bitar efter snart 4 års flitigt användande.

Den andra fina skon är lögn. Det är inte en sån jag köpte, men en liknande. Jag har letat igenom hela hemsidan men kan inte hitta den, så den kanske har utgått? I alla fall, den ser ungefär ut sådär, fast banden som på bilden är beiga är på mina skor röda i olika nyanser. Himla söta hur som helst och det är nog första gången i mitt liv jag kunnat få på mig ett par sådana skor utan att se ut som jagvetintevad. Så vi hoppas att de funkar bra att gå i hamnen med på semestern i sommar!

Blev lite kläder igår/måndags med..de får visas upp imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar