torsdag 20 juni 2013

Kärleksfulla risker

Efter låååång väntan av egentligen ingen anledning alls får jag ÄNTLIGEN håret färgat. Jag har aldrig färgat håret själv, och har inte tänkt att börja nu. I Norrköping färgade jag på salong, innan dess och nu efter det så är det mamma som gäller - MEN - då mamma och jag inte kunnat synka vår fritid och minne till hårfärgning har det inte blivit av. Förrän nu. Sambon ställde upp.
Jag vet fortfarande inte om jag vågar skölja ur och sen se resultatet haha.
Men ska väl inte säga för mycket, han riskerade faktiskt också en del tidigare under kvällen - jag klippte honom. Här tar vi hand om varandra! ;)

 (och färgen är inte så svart i verkligheten. mörkbrun)

Lite fina inför midsommar måste vi ju göra oss!

2 kommentarer:

  1. Jag vill se hur det blev!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha det hade jag ju helt glömt bort! Tokig man är ibland :/ ska ordna bilder!

      Radera