torsdag 27 februari 2014

Vårshoppingen startad!

Äntligen är våren här! Snön och isen är borta och snödropparna har slagit ut i rabatterna. Detta ger vårkänslor och såklart kan jag då inte låta bli att starta vårshoppingen också! Jag är ju halvt arbetslös så har ju inte allt för mycket pengar att röra mig med, men bestämde mig faktiskt för att unna mig en ny klänning för att kickstarta vårkänslorna. Såklart är den på tok för vår-somrig för att kunna användas i vårt nuvarande kalla klimat - men jag låter den mer än gärna hänga och hägra på en galge några månader. Vem har något emot att titta på en sådan här fin klänning och längta efter solen? Inte jag!


Klänning

(Bild från Halens.se)

Klänningen är köpt på Halens och jag väntar den i början på nästa vecka. Kostar 299 kr vilket egentligen är en hundring mer än jag brukar ge för klänningar (ekonomisk fyndletare!) men jag har varit kär sen första gången jag såg den, så då sväljer jag snåljåpen i mig och låter smaken kosta.
Hoppas bara den är lika fin på mig som på bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar