söndag 9 mars 2014

Huskurer

Jag är ett stort fan av huskurer, tycker de är mycket bättre än mediciner och doktorer (i de flesta fall) och ofta smidiga. När det går magsjuka äter jag vitpepparkorn (en per tio kilo) och vid förkylning äter jag en mix av honung, ingefära och kanel.
  Nu har jag åkt på en urinvägsinfektion (jippie) och behandlar nu mig själv med tranbärsjuice och c-vitamin. Vaknade med detta i fredags, och efter huskurer hela dagen var jag nära besvärsfri igår. Idag har det blivit värre och nu är jag igång igen, denna gången ska jag inte sluta förrän allt är helt borta. Jag är inte sugen på att äta antibiotika igen när jag åt förrförra veckan för min lunginflammation. Så hoppas det funkar nu.
Jag planerar att göra en egen liten scrapbook med mina huskursfavoriter, har ni några så dela gärna med er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar