onsdag 26 mars 2014

Onsdag 26 mars

Rolig rubrik va? Nej jag hade inget roligt eller intressant på lager så fick bli så.
Åt ni några våfflor igår?  Sambon kom hem med ägg och beställde äggvåfflor till middag, nyttigt och bra haha. Syndigt gott var det i alla fall,  och ett måste på våffeldagen. Min älskade kalender är ju så snäll och talar om när det är lite speciella dagar.

Igår kväll klockan 20.15(!!) fick jag sms om att mina gardiner har kommit. Jag hade beställt fina vita spetsgardiner som fick bytas till längre och nu äntligen kan jag hämta ut dem. Får se om jag har energi att sätta upp dem ikväll när jag kommer hem.

Vädret här i Småland är grått och tråkigt,  blött och kallt. Lite synd då man precis börjat njuta av alla vårkänslor! Tycker om solen.

Kärlek till er ändå. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar