onsdag 5 mars 2014

Uppe i det blå

  Jag är så härligt lycklig just nu. Idag skrev jag på anställningspappren till mitt nya jobb, kollade så allt avtalat stämde och blev välkomnad till min nya tjänst. Även om den är tidsbegränsad så är det ändå en stor lättnad, särskilt som den troligen blir förlängd över sommaren. Eftersom jag funderar på att läsa på universitetet till hösten så passar det ju mig utmärkt.

  En oro jag hade inför nya jobbet var att första arbetsdagen skulle infalla samtidigt som en hälsokurs jag skall gå på skulle starta (och man vill ju varken missa första jobbdagen eller kursen), men idag ringde min hälsocoach och berättade att för få deltagare gör att den skjuts upp en månad så det släppte en stor sten från mitt bröst.

När jag kom hem, efter arbete på TVÅ avdelningar idag, så satte jag mig i soffan för att andas ut lite innan jag tog tag i hemmasysslorna - och somnade! Sambon hade tydligen försökt väcka mig två gånger utan resultat, och det slutade med att jag sov till läggdags. Så säger helt enkelt godnatt nu!

Ta hand om er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar