fredag 14 mars 2014

Ljusa dagar

Jag glädjer mig åt dessa ljusa dagar som är nu, och tycker det är hemskt tråkigt att det nu skall börja snöa till helgen. Det är så skönt att vara ute i solskenet om dagarna, utan att behöva begrava sig i vinterkläder för att inte frysa ihjäl. Man blir piggare av ljuset och värmen, gladare på något sätt.

Jag har lite problem med internet här hemma, det kopplar ifrån hela tiden vilket gör att jag för det mesta inte kan publicera inlägg, så jag får skriva från mobilen för det mesta för att få upp något, men det är inte lika lätt att skriva från mobilen.

Jobbar läänge idag - jobbigt då jag inte sovit mycket inatt, men samtidigt JÄTTEROLIGT då det betyder att jag får chansen att hälsa på fler föräldrar på jobbet. De korta tiderna mitt på dagen jag har innebär att jag sällan hinner träffa några föräldrar, och det är ju lite synd.


Håll tummarna för att kylan håller sig borta! O trevlig helg till er alla <3

Dagens morgonrocksbild, kärlek till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar