onsdag 5 mars 2014

Ordning i virrvarret

Jag har varit utan kalender i vad som känns som en evighet. Jag har letat och letat efter en som passar mina behov och som jag gillar, men utan resultat. Eftersom jag vikarierat samt ofta åker bort till svärföräldrar och vänner så behöver jag en kalender där allt detta går att anteckna ner med gott om plats.
Till slut gav jag upp, ingen av de kalendrarna jag hittade passade mig, så jag gill in på www.personligalmanacka.se och skapade min egen. De är ju lite dyrare än de vanliga man köper i affären, och normalt sett hade jag inte lagt de pengarna - men med tanke på hur viktigt det är för mig att kunna ha ordning i min virriga vardag så är det värt det.

Igår kom den! Så himla glad, och jag blev positivt överraskad av min fina kalender jag hämtade ut på posten. Äntligen kan jag börja ha lite koll på livet igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar